!!!

من وقتی تصمیم گرفتم به وبلاگم سر بزنم و نظرامو چک کنم:خنده...

من وقتی در حال ورود به مدیریت وبلاگم بودم:لبخند...

من در لحظه ی اولی که دیدم حتی یک نظر هم ندارم:متعجب...

من بعد از گذشت چند لحظه:اخم...

من بعد از خروج از اینترنت:گریه.....................! آخه چرا؟!!واقعا همین دیگه؟!!!...



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت0:38---23 مهر 1392
از این به بعد خودم همیشه برات نظر میذارم از این به بعد...

تا ریحانرو داری غم نداری
پاسخ: با تو غم بی معناس دختر!


اسکلت مهربون
ساعت14:20---15 مرداد 1392
چطــــوری کپک؟


یاسمن
ساعت23:13---4 مرداد 1392
ها ها ها ها هه هه هه ههههههههههه
اخه بچه جان تو که همیشه لرا همه ی عنوتنات کامنت داری


mehrnaz
ساعت19:22---1 مرداد 1392
بی انصاف.مگه من میذارم تو بی نظر بمونی؟!؟!؟!

محمد جواد
ساعت9:11---30 تير 1392
لینکت کردم منم بلینک

ramin
ساعت20:43---29 تير 1392
یه پیشنهاد واست دارم
خواستم یه سایت کسب درآمد بهت معرفی کنم، توی این سایت با دیدن تبلیغات و کلیک بر روی اونها میتونی درآمد کسب کنی.
اگر کارت رو هر روز به خوبی انجام بدی و بتونی تبلیغات بیشتری نگاه کنی درآمد بسیار خوبی میتونی کسب کنی.
من خودم از این سایت دریافتی داشتم و میتونم این اطمینان رو بهت بدم که حتما پرداختی داره.
توی انجمن سایت هر ماه میلیونرها رو به همه معرفی می کنن، الان بنر چندتا از اونها رو برات میذارم تا خودت ببینی:
http://bux.tirage24.com/includes/img/stat/?e=332389955<b r /> http://bux.tirage24.com/includes/img/stat/?e=514765955<b r /> http://bux.tirage24.com/includes/img/stat/?e=171778198<b r /> http://bux.tirage24.com/includes/img/stat/?e=264915313<b r /> تعدادشون زیاده ولی من فعلا همین 4تارو واست گذاشتم.
بقیه توضیحات رو میتونی توی بخش راهنمای سایت و انجمن سایت بخونی.
مطمئن باش ضرر نمیکنی.

برای ثبت نام روی لینک وبسایت کلیک کن.
به امید اینکه من و شما به این دوستای میلیونرمون برسیم.
موفق باشی.


roshanak
ساعت0:26---29 تير 1392
یکم برو تو وبلاگ صدف،روحیه میگیری!!!

خاله شهره
ساعت22:36---28 تير 1392
آخه خیلی وقتها آدم فقط مطالب رو میخونه و دیگه حرفی برا گفتن نداره عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : جمعه 28 تير 1392 | 19:20 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.