سکوت...

گاهی باید با یک صدا آرام شد...

با یک لبخند راضی شد...

به گرفتن یک دست...دل بست...

و گاهی باید بخاطر یک حضور ادامه داد...

من گاهی دلخور میشوم...که بایک جمله ات فراموش کنم...

گاهی درد میکشم...که با حضور تو تسکین یابم...

من گاهی خودخواه میشوم...که آرامش وجود تو را داشته باشم...

و گاهی میترسم...تا به تو پناه آورم...

بله...وقتی احساس پا از حدی فراتر گذاشت...

و یا بی حسی...از حد عادی خارج شد...

باید سکوت کرد...

نباید نوشت...نباید خواند...نباید سرود...

تنها باید زیر نور مهتاب قدم زد...کنار ماه قدم زد...



نظرات شما عزیزان:

hntaa
ساعت22:35---13 دی 1392
یه روزی بت گفتم حس دوست داشتن رو دوس ندارم ولی گفتی خودت از حس دوس داشتن کسی حس خوبی داری ولی .........

نمی دونم

زندگیم شده سه نقطه بهت گفتم یادته؟این روزا حتی اگه ازم بپرسن اسمت چیه بازم میگم نمی دونم

شاید این احساس تحت تاثیر همون فردی باشه که خودت می دونی..........

بازم نمی دونم....

ربطی نداش به مطلبت ولی...........

نمی دونم
پاسخ: ...و...و...هئی...و...


Reyhane
ساعت23:43---25 آذر 1392
gahi bayad mahv shod…

gom shod…

hamontori k chandvaghte gom shodam to tekrare por tekrare roozha
پاسخ: اما من نمیخوام گم شم...


شاه توت
ساعت16:57---25 آذر 1392
سلام.1 چیزی می گم،نه نمی گی!زود 1 مطلب بنویس(از همون شعرای خیلی نو...) موضوشم با خودت فردا میاری من می خونم..(این 1 دستور است..)
پاسخ: سلام.باشه دوستم...میارم فردا برات... :)


ريحانه
ساعت11:13---24 آذر 1392
گاهي بايد صبر كرد تا بفهمه اشتباه قدم برداشته وداره از تو كه بهترينشي دور ميشه
پاسخ: صبر...


ملیکا
ساعت21:05---23 آذر 1392
نمی خوام حرفای خودتو بهت بزنم! ولی خط به خط این نوشته حس من بود..خیلی دوسش دارمـــ :]

بی حسی...

×با لبخند راضی شد..اون لبخند خیلی دوره.. : )
پاسخ: آه...لبخند...میخوام...یه نفر...باید اون یه نفر بهم لبخند بزنه...یه لبخند که راضیم میکنه... :)


شاه توت
ساعت15:04---23 آذر 1392
گاهی باید قانع بود..!
پاسخ: آره...گاهی باید...


احسان
ساعت12:22---23 آذر 1392
عالی بود مرسی

roshanak
ساعت16:04---22 آذر 1392
وقتی احساس پا از حدی فراتر گذاشت...باید سکوت کرد...باید قدم زد...باید در دل آسمان قدم زد...
پاسخ: چه خوب قدم میزنی...چه زیباست...


فاطمه
ساعت15:37---22 آذر 1392
باید سکوت کرد...! سکوت هرجایی جواب گو نیست!
پاسخ: آه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : جمعه 22 آذر 1392 | 15:21 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.