گرخیدن!!!

در این روزهایی که تو نیستی...من تقریبا تمام میشوم...

و همین طور خسته و بی دلیل...تفاله ام را به این ور و آن ور میکشانم...

تاشب...و در این شب هایی که تو نیستی...باید زودتر شام خورد...و زودتر خوابید...

شب هایی که تو نیستی...باید زودتر بهانه ای برای "گرخیدن" به زیر پتو پیدا کرد...

باید ساعتها را جلو کشید...

در این شب ها سردرد عجیب به کار آدم می آید... آن دکتر مهربان درونت هم اجازه میدهد...تا خود صبح در آغوش مسکن های خواب آور تجویزی اش ...به خوابی عمیق فرو روی...

و خواب...دنیایی که در آن اکثرا دچار بی حسی ونبودن میشوم...و من به این نبودن و بی حسی نیازمندم...

آری...من در بودنت به تو نیازمندم...و در نبودنت...به نبودن!



نظرات شما عزیزان:

Reyhane
ساعت0:42---2 ارديبهشت 1393
دوباره خوندمش و دوباره رسيدم به اين كه همش عاليه مخصوصا جمله ي آخرش…

به اندازه آهنكي كه اين روزا واسم خيلي خوبه, خيلي خوبه


پاسخ: مرسی... :) هرچندنوشته ی غمگینیه... :(


hntaa
ساعت22:39---13 دی 1392
بازم چون اون شخص اومده .......

شده مثل مواد برام وقتی که هست دوس ندارم باشه وقتی که نیست خودمو به هر دری میزنم تا پیداش کنم

ولی بازم میگم بی حسم نسبت بهش

حس اینه :|
پاسخ: هه هه!دیوونه!منم تاحالا این حسارو تجربه کردم...


م.پـــ
ساعت19:50---2 دی 1392
آنقدر بخوابی


تا چشم هایت خسته شوند


لجبازی را کنار بگذارند


و لبخندت را نشانم بدهند
پاسخ: زیباست...
میتونم بدونم شما کی هستین؟!

پاسخ: هه هه!ببخش نشناختمت مهدیه...


Reyhane
ساعت23:41---25 آذر 1392
همش عاليه

جمله ي آخرش عالي تر…

نمدونم جرا دقيقا اينايي ك نوشتي حس روزاي منو توجيه ميكنه?!
پاسخ: :) مرسی...


ريحانه
ساعت11:15---24 آذر 1392
عزيزم اميدوارم زود حالت بهتر بشه به منم سربزن
پاسخ: !!!!!!!! حالم بهتر بشه؟


شاه توت
ساعت15:11---23 آذر 1392
بهانه بهتر از چشم هایی متورم و آبدار..؟!
پاسخ: نه...هیچ بهونه ای ازین بهتر نیس!!!


فاطمه
ساعت15:39---22 آذر 1392
چیه؟!بگو بدونم منم! تو نظر خصوصیه هم گفتم نمیذاری درست شه...نمیذاری "..." باشه


چرا نباید؟!
پاسخ: نمیشه...نمودآوایی نداره!!... سختش نکن... :| من نمیخوام"..." باشه...
پاسخ: اذیت نکن...


فاطمه
ساعت15:23---22 آذر 1392
خودت بم گفتی هرچی تنهاتر بشی دنیا تورو کمتر میخواد!حالا ببین داری خودتو تنها میکنی!
پاسخ: نه...داری اشتباه میکنی...خیلی چیزا رو نمی دونی...


ملیکا
ساعت13:17---22 آذر 1392
خصوصی اومد نه؟! خب اگه نیومد تاییدش نکن..
پاسخ: نه خصوصی نبود!هه هه!:)))) دلم تنگ شده واست!


احسان
ساعت13:03---22 آذر 1392
اپم بیا

roshanak
ساعت23:36---20 آذر 1392
مخاطب؟
پاسخ: به جز یکمش...بقیش مخاطب نداره!


احسان
ساعت23:00---20 آذر 1392
لایک داره مرسی راستی اپم بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392 | 21:43 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.