سیب...

بین ما من و توئی وجود ندارد...تو منی...و من تو...

چقدر شبیهیم...

و چقدر محتاج یکدیگر...

چقدربه هم می آییم...

آری...چنان دو نیمه یک سیب...نه جدا شده ایم...و نه پوسیده ایم...

فقط این وسط...من نگران یک چیزم :

که نکند با اینهمه شباهت...

تمام شعرهایی که تا به حال برایت گفته ام...

در وصف خودم بوده باشد!!!         

+سیب هم که باشیم...باز مسافریم...مسافر یک جاده...

 



نظرات شما عزیزان:

کیانا
ساعت2:40---10 دی 1392
۳خط اخرش عالی بود.
پاسخ: ممنون... :)


hnTaa
ساعت18:23---15 آذر 1392
نداشتم کسیو که این طوری باشه
پاسخ: می دونم...


arghavan
ساعت15:52---14 آذر 1392
mareke bood
پاسخ: مرسی :)))


maryam
ساعت21:53---5 آذر 1392
بی وفا دیگه به ما سر نمی زنی؟؟؟آدرس وبمو عوض کردم . از همه چی+هر چی که تو بخوای به دختران زیبا عوضش ممنون
پاسخ: الان میام... :)))


ali
ساعت20:25---5 آذر 1392


دهان واژه ها را می بندم

تا من هستم

هیچ کس نباید تو را بسراید

...


پاسخ: هیچ واژه ای تاکنون به ذهن خلاق بشر نیامده...که خلاقیت نگاهت را معنا کند... مرسی که اومدین...:)


احسان
ساعت17:17---5 آذر 1392
اپم بیا

roshanak
ساعت15:11---5 آذر 1392
درمورد خوبیش که چیزی نمی تونم بگم...مال کیه؟
پاسخ: این مطلب مال کیه؟!!! خو مال خودمه دیگه!


احسان
ساعت22:43---4 آذر 1392
عالی بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : دو شنبه 4 آذر 1392 | 19:57 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.