هیچ.

بدون تو هیچم...

             یه آدم برفی زیرآفتاب...

 



نظرات شما عزیزان:

alias
ساعت22:11---1 مرداد 1393
من خودم بلد نیستم.

خودم تو لحظه نیستم.

بهم ک خوش بگذره گاهی فک میکنم خواب میبینم حرف زدنم هم گم میکنم

تو ناراحتی ها هم بعدا فک میکنم کاش اینطوری میکردم یا اینطوری میگفتم. خودم بلد نیستم در لحظه بودن رو

یاد گرفتی بمنم یاد بده

من رفتم. میرم چای خونه
پاسخ: خداهمراهتون... :)


alias
ساعت21:54---1 مرداد 1393
اکثر بچه ها از پست نگاه خوش شون اومده اما



هستن دوستایی که گیر دادن به اینک نگاه خدا رو سبک کردی حوصله ی توضیح ندارم (لب خند)
پاسخ: نگاه خدا آروم وسبک و دوس داشتنی ونزدیکه...سنگین ودورنیس که... :)


علی اص
ساعت21:53---1 مرداد 1393
به به نگین بانو

چه خبر ؟ نستین ؟

عاقا بخت تون هم مثه این چراغ یاهوتون همیشه روشنه ؟ اگه آره دست مارم بگیرین )
پاسخ: هستم ولی نیستم!کلن من عادم نیستم جدی نگیرینم! D: والا من 99%مواقع که میام یاهو موقع رفتن یادم میره چراغو خاموش کنم! D: بقول مولانا:بخت جوان یارِما... :)


roshanak
ساعت1:01---29 تير 1393
توضیح بجاشو باید بجا داد...نه اینجا!
پاسخ: تو یک خره گیج کننده هستی! :|


علی اص
ساعت20:34---27 تير 1393

پاسخ: ...


roshanak
ساعت17:17---27 تير 1393
«او» کیه...«تو» کیه...و...اونجا هرکی هرکیه!
پاسخ: باز توضیحات دقیق وبجای تو شرو شد! :|


roshanak
ساعت15:00---27 تير 1393
وقتی که در یافتن مخاطبین نوشته ها،اشکالها پیش می آید!...
پاسخ: D: D: D:


Reyhane
ساعت13:01---27 تير 1393
بدون تو هيجم… كنار تو ابرم…
بيا تا كريه كنم سر لومده صبرم

خب من ياد اين افتادم
پاسخ: خر! اشتباه نوشتی! بدون تو سنگم...کنارتو ابرم...
پاسخ: تو خنگوله دوس داشتنیه منی! ;;)


زینب
ساعت11:15---27 تير 1393
قرار کنسل و یه کافه ی تعطیل....
یه سیگار خیس و یه قهوه ی سردم....
آه...
من از آن روز که در بند توئم آزادم....
ربط نداره؟!داره!داره!.....
پاسخ: .....


Reyhane
ساعت3:00---27 تير 1393
ربطي نداره… شايدم داره :-D "محسن جاوشي"
))))))))))))
پاسخ: ربط نداره باو!رضایزدانی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : جمعه 27 تير 1393 | 2:37 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.