:دی

-من مدادها را بیشتر دوست دارم...

اکثرا با خودکار کنار نمی آیم!

پاک کن هم خیلی دوست دارم...نوشتن هم...

ولی از آن جایی که خیلی پاک کن دوست دارم...

اکثرا اثر زیادی از نوشته هایم باقی نمی ماند...!

-من...یک عالمه میخوابم...

وقتی بیدار میشوم...سرگیجه وحالت تهوع دارم...

وهمه ی عضلات بدنم بسته اند!

پس...دوباره میخوابم...!

-من...وقتی اتاقم بهم ریخته باشد،درحد طویله،بهتر وسایلم را پیدا می کنم...

-من...عادت دارم در کلاس،درس یادنگیرم...وبعد در خانه برای یادگیری درس مکافات بکشم!

-و...من یک خر هستم! :دی

+چقد بده آدم واسه یه روز کلی قرار مدار بذاره...بعد همش کنسل بشن!! :|||



نظرات شما عزیزان:

صدی
ساعت22:20---1 اسفند 1392
میگم بیاین انجمن خران نوجوانو تشکیل بدیم هان؟؟؟؟

چون منم یه خرم!

واقعا همه خرا اینقدر موجودات باحالین؟؟؟

من به خر بودنم افتخار میکنم!!!
پاسخ: موافقممممم! ;) چه عجب دخدر! خو منم به خر بودنم افتخار میکنم!! :))))))) وبیشتر از اون به دیوونه بودنم افتخار میکنم!! D:


arghavan
ساعت11:21---25 بهمن 1392
harfato tayid mikonam
پاسخ: کارخوبی میکنی! ;)


شاه توت
ساعت20:06---23 بهمن 1392
سلام...توهين به خود؟؟؟
پاسخ: سلام. بعله...!گرچه خر بودن زیادم بد نیس! :)))


Reyhane
ساعت21:32---22 بهمن 1392
فقط تو مورد يكي مونده با آخخر باهات اشتراك ندارم.

بقيشو… ايول
پاسخ: چاکریممم! :)))


hnTaa
ساعت20:31---22 بهمن 1392
خوبه که خودتم به این نتیجه رسیدی که خری...

اول سال بت گفتم ولی گفتی نه....

راستی سلام
پاسخ: سلام! :|


roshanak
ساعت15:20---22 بهمن 1392
اصلا هم فک نمی کنم اصلاح بشی؛مطمئنم که تو آدم نمیشی!
پاسخ: جو نده بابا... :|


roshanak
ساعت21:47---21 بهمن 1392
من هم مدادها را بیشتر دوست دارم...حتی با اتدها کنار نمی آیم!

من هم نوشتن را خیلی دوست دارم...ولی اغلب نمی نویسم!کسی نمی داند چرا...


پاسخ: این ننوشتنت حال منو سخت گرفته... :| :\


roshanak
ساعت21:30---21 بهمن 1392
پاکن نه،پاک کن!
پاسخ: ههههههههههه!عاشق وقتیم که میدی بم اخطار!شاید فک میکنی اصلاح شم اینبار!ولی انگارنه انگار!:)))


علی
ساعت15:32---21 بهمن 1392
دستمو ب سویت دراز میکنم که دست بدم



خوش حالم و خوش وقتم از باب این همه شباهت



من نیز یک خر هستم




پاسخ: :)))))) خر بودنم عالمی داره...!منم خوش وقتم از باب اینهمه شباهت! :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 14:44 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.