تولدمه...

توجه...!توجه...! تولدمه...سه شنبه تولدمه!آرام

+من از این کیکا میخواااااااممممممممم! :)))))

+خوشحال وشاکرم که خدا بهم فرصت "بودن" داد...:)

+خوشحالم که یک تولد دیگمو هم کنار تو هستم...و آرزو میکنم تا آخر عمرم همه ی تولدام کنار تو باشه... :)



نظرات شما عزیزان:

Eli jooooooooooooon
ساعت22:38---19 بهمن 1392
قربون غريبيت....!
پاسخ: چاکریم! ;)


Reyhane
ساعت22:15---15 بهمن 1392
دیر رسیدم...

ولی اگه قبوله الان بگم؟

تولدت مبارک
پاسخ: عزیزم تو که روز تولدم حضوری بم تبریک گفتی... :)


علی
ساعت16:08---13 بهمن 1392
اینک ی دختر چاوشی گوش بده درست مثه اینک ی دختر داریوش گوش بده برام جالب و لذت بخشه






پاسخ: اینا خواننده های مورد علاقمن... :)
پاسخ: وبلاگتون رو حذف کردین؟!؟!؟!؟ :| چرا؟! :|


علی
ساعت16:06---13 بهمن 1392
میدونی نگین بسیاری از احساسات آدمی اسم نداره ... و ما مجبوریم از عشق یا دوست داشتن ازش یاد کنیم ... هر چند عشق خدای همه ی احساساته ... از من توقع هیچ تفکرات والایی رو نداشته باش از آدما هیچوقت انتظار نداشته باش ... آدما رو هیچوقت نمیشه شناخت هیچوقت ... در مورد انسان ها هیچوقت نمیشه نتیجه گیزی مطلق کرد مثال هیچوقت نمیشه گفت فلانی آدم بدی بوده و فلانی آدم خوبی ... همه آدم ها جنبه های خوب و بدی دارن ... همه خاکستری ایم نه سیاه نه سفید ...

پاسخ: قبول دارم که خیلی از احساسات آدما اسم نداره...ولی بنظرم درست نیست که چون اسم ندارن،اسم احساسات دیگه رو روشون بذاریم...من به عشق بین ادمها اعتقاد ندارم و هرگز اسم احساساتم رو عشق نمیذارم... در مورد اینکه همه خاکستری هستیم..100%باهاتون موافقم...


ali as
ساعت21:44---9 بهمن 1392
galebet nesbat be oon gabliye xeyli behtare sherafat dare vala ... nisti goftam shayad az dastam narahati ... man yekam axlagam chize az dastam narahat nashi ye moghe ... be eshg beyne adama etegad nadari ? pas ashegane hayi ke minevisi chiye ? gadamaye to park ba kiye ?
پاسخ: نه ناراحت نیستم...ولی از شما توقع داشتم تفکرتون فراتر باشه...ینی اسم همه ی احساسات خوب رو نذارین عشق! اونم این مسخره بازی هایی که ملت اسمشو گذاشتن عشق!!من هرگز عاشقانه نمی نویسم...من احساساتم رو همونجوی که میتونم روی کاغذ میارم...وقتی یه نفر به من کلی حس خوب وآرامش بده و از قدم زدن باهاش لذت ببرم،لازم نیس حتما عاشقش هم باشم!دوست حقیقی ینی همین...


roshanak
ساعت17:29---5 بهمن 1392
نظر علی آقا رو میگم...!!!
پاسخ: آمممممممم!روااااااانیه این شیوه ام!


علی اص
ساعت23:45---4 بهمن 1392
man az web haye ashegane xosham nemiad



webe toam jadidan shoode mese onn webayi ke joft joft mizanan... heh



xoda hefzetoon kone ama be roxe ma dg nakeshid
پاسخ: 1.من به عشق-بین آدمها-اعتقاد ندارم... 2.من اینجوریم دیگه...تو هر دورانی یه فازی دارم...


ملیکا
ساعت22:06---3 بهمن 1392

پاسخ: :|||


شاه توت
ساعت12:30---3 بهمن 1392
سلام.اعلام عمومی می کنی؟!
پاسخ: سلام.بعععععععععله! :)


roshanak
ساعت18:39---2 بهمن 1392
به شیوه ی چی؟؟؟!!!
پاسخ: چی به شیوه ی چی؟؟؟!!!


ملیکا
ساعت15:02---2 بهمن 1392
جای بدی نمی خوام برم

اگر برم خوب هم میشه.. ٰٰ=))
پاسخ: خوبه... :)


آرزو
ساعت22:24---1 بهمن 1392
واااااااااااااااااای!تولدت مبارک دخدر!ببخش اصن یادم رفته بود!! ایشالا هرروزت بهتر از دیروز باشه...خوشبخت شی..
پاسخ: مرسی دوستم...انشاالله... :)))))


ali
ساعت0:48---1 بهمن 1392
تولدت مبارک نگین جان

عمرت به شیوه ی باران پُـــر از تکرارِ طراوت باشه


پاسخ: ممنون... :)))))


ملیکا
ساعت15:40---30 دی 1392
هوراااااااا....تبریکــــات..
پاسخ: مرسییییییی :)))


roshanak
ساعت14:13---29 دی 1392
واااااای نگین!این قفل کلیک راست وبتو بردار...ا‌َه...!
پاسخ: بابا به جان خودم من دست نمیزنم!خودش اینجوری میشه!باز عکسم خرابه؟! :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392 | 12:17 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.