...نرسیدن...

از این که درپی همیم،

خوشحالم...

از اینکه به هم نمی رسیم،

خوشحالم...

این که من سایه می شوم و تو آفتاب

خوشحالم...

از روزی می ترسم

که شب وروز بهم بخورد و ما به هم برسیم

می ترسم در هم تکرار شویم...

بگذار من همیشه شب باشم و تو روز

حال عمومی من از این نرسیدن خوش است!

                                               "محمد آشنا"

 +البته حتی اگه همیشه قرار باشه به هم نرسیم...اونم تکراری و دوس نداشتنی میشه...ما برای اتفاقی وناگهانی بودن باهمیم!برای تازه و همیشگی بودن!

بی ربط نوشت: نمی دونی چقد داره این روزا(مخصوصا همین امروز)سخت میگذره...تلخ می گذره...

کجایی؟...کاش بیای...کاش باشی...



نظرات شما عزیزان:

hnTaa
ساعت20:41---22 بهمن 1392
خیلییییییییییی خووووووووووووووووووووووب بووووووووووووووووووووووووووووو ووووووود

اصن عالیییییییییییییییییی

اسم کتابش چیه؟
پاسخ: فردا برات میارمش... :)


ARam
ساعت16:21---17 دی 1392
لاااااییییییییییییییییییییییک
پاسخ: مرسی...


mahdi
ساعت16:07---16 دی 1392
درود.اتفاقی ب وبت سر زدم از پستات خوشم اومد دمت گرم راسی یه سری هم ب وب تفریحی من بزن ابلته اگه قابل بدونی

راسی اپم ها نظر یادت نره ها

فدامدا
پاسخ: باشه...!


mahdi
ساعت16:07---16 دی 1392
درود.اتفاقی ب وبت سر زدم از پستات خوشم اومد دمت گرم راسی یه سری هم ب وب تفریحی من بزن ابلته اگه قابل بدونی

راسی اپم ها نظر یادت نره ها

فدامدا
پاسخ: دوست عزیز یکم بیشتر دقت کن!! این نظرو شیش بار برای من فرستادی خو!!! :|


ARam
ساعت16:07---15 دی 1392
سلام عزیزم میشه منو با این آدرس لینک کنی؟آخه قبلی فیلتر شده بود

مرسی
پاسخ: سلام.حتما... :) چه عجب اومدی...


کیانا
ساعت12:13---15 دی 1392
پس توچطوری واسه کلافه نظرگذاشتی! به منم بگو
پاسخ: من که میرم تو وبشون کد داره و میشه نظر داد...مشکلی نیس...نمی دونم!


ملیکا
ساعت13:45---14 دی 1392
اولش گیج شدم..ولی بعد معنی شو فهمیدم.. :]

×اتفاقی و ناگهانی های خـــوب.. :]
پاسخ: آره... :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، ،

تاريخ : شنبه 14 دی 1392 | 11:30 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.