جز تو...

تنهایم...بین مردم کشورم...بین همه دوستان وآشنایانم...

درکنار عزیزانم...حتی درکنار خود تنهایی...تنهایم...

جز درکنار تو...من باهمه تنهایم...

احساس غربت میکنم...در این عالم...در وطنم...

در شهر زادگاهم...درخانه ام...حتی در پیرهنم...احساس غربت میکنم...

جز در آغوش حضورتو...من در همه جا احساس غربت میکنم...

 

+دیگه واقعا داره خیلی سخت میگذره... :| پس کی این غربت وتنهایی خودخواسته تموم میشه؟!!!

 



نظرات شما عزیزان:

خاله شهره
ساعت8:29---16 آذر 1392
این یه نفر کیه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: :))) حالا بعدا خصوصی صحبت میکنیم خاله جووون! :)


hnTaa
ساعت18:36---15 آذر 1392
آره دیگه پ فکر کردی این کیه ک بت اعتماد ب نفس میده؟؟؟

احسان کلک؟؟؟؟
پاسخ: هه هه! چه گیری دادی تو به این بنده خدا! درسته خیلی تعطیله ولیکن گناه داره!


hnTaa
ساعت18:13---15 آذر 1392
با این غربت خود خواسته عجییییییییییییب موافقم


ولی بعضی وقتا اصن خود خواسته نی.


گاهی همه طوری میرن که انگار اصن نبودن


آدمای اطرافم همین طورن
پاسخ: فاطمه تویی؟؟؟ امیدوارم این آدمای اطرافت شامل منم نشه...


arghavan
ساعت17:23---14 آذر 1392
harki k vasash sakht migzare
پاسخ: آهااااا...الان گرفتم قضیه چیه! راس میگی! :))))))


arghavan
ساعت17:17---14 آذر 1392
?????sakht migzare

ghalat mikone
پاسخ: آره...کی غلط میکنه؟؟!!


ملیکا
ساعت17:28---13 آذر 1392
داریم خودمونو بدون دلیل ناراحت می کنیم..بعضی وقتا حس می کنم هیچ انرژی ای وجود نداره که بخواد منو دوباره عین قدیم کنه..عین همون روزایی که هیچی نمی تونس ناراحتم کنه..قدر هیچی رو نمی دونم فقد انگار می خوام روزامو بگذرونم..نیاز دارم عوض شم اما انرژی ندارم.. :/

×جمعه 15 ام چه خبره؟!
پاسخ: آه...حق باتوست...منم بشدت نیاز دارم یه چیزایی رو تغییر بدم! و بیشتر قدر بدونم!و کمتر غر بزنم!و... :| ×دوباره برمیگردم پیش ی نفر که خیییلییییییی خوووووووبه بودنش! ان شاالله... :)))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : چهار شنبه 13 آذر 1392 | 14:42 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.