استاد فاضل نظری...

با لبان تشنه آن ساعت که افتادی به خاک

لم تقل شی سوا قم یا اخا ادرک اخاک

مشک دور از دست گریان است و قدری دورتر

مانده در صحرا لبی خندان و جسمی چاک چاک

عندما کل یرون الموت احلی من عسل

خاک گلگون را نمی شویند جز با خون پاک

کل من فی الموکب قال خذینی یا سیوف

تشنگان عشق را از جان فدا کردن چه باک

یلمع النور الذی سماه مصباح الهدی

تا قیامت میدرخشد این چراغ تابناک

داوری عادل تر از تاریخ در تاریخ نیست

نور هرگز در شب ظلمت نمیگردد هلاک...

+تسلیت بر همه ی دوست داران اهل بیت (ع)

+امام حسین بسیار مظلوم بود...و ما هنوزم داریم در حقش ظلم می کنیم! کاش یه روز بتونیم ائمه رو راضی و شاد کنیم...و شیعه های حقیقی باشیم...

آه...چه غمی داره این تصویر...چه بغضی...

 



نظرات شما عزیزان:

۩❤۩▓ستایش۩❤۩▓
ساعت14:17---1 آذر 1392
سلام نگینی لینکت کردم لینکم کن.مرسی
پاسخ: سلام...حتما.


۩❤۩▓ستایش۩❤۩▓
ساعت22:40---30 آبان 1392
سلام خوبی؟نگین خانوم وب قشنگی داری.به وب منم سر بزن خوشحال میشم.
پاسخ: سلام...مرسی. حتما میام...


ارزو
ساعت9:23---23 آبان 1392
مگه داستان ترسناک نوشته بودی توش؟؟؟؟!!!

باشه پس منتظر می مونیییییییییییم!
پاسخ: هه! آره...داستان ترسناک حال و روز خودمو!!! بمووووووووووووون منتظر! :)))


ارزو
ساعت9:19---23 آبان 1392
مگه هستی الان؟؟؟؟!! یهو اومدم دیدم جواب دادی نظرمو!!!!

خب چرا حذفش کردی؟؟!!میخوام بخووووونمش بی ادب!!
پاسخ: آره هستم... :) چون هربار میخونمش از رسیدن شب میترسم!...حالا اگه امشبم دوباره حالم اون مدلی شد...دوباره میذارمش...


ارزو
ساعت9:15---23 آبان 1392
دیروز که اومدم تو وبت یه مطلب جدید گذاشته بودی که من چون عجله داشتم نخوندمش چرا نیس الان؟؟؟!!! نکنه توهم زدم!!!!؟؟؟
پاسخ: نه توهم نزدی...:))))! یه مطلب گذاشته بودم که دیشب حذفش کردم!


roshanak
ساعت21:04---22 آبان 1392
اَه...تایید نکن بابا!
پاسخ: خودم که اینطوری حس میکنم!...خوشحال شدی ازین موضوع؟؟؟؟!!!! باشه تایید نمی کنم...


احسان
ساعت0:27---21 آبان 1392
اپم بیا

شاه توت
ساعت19:03---20 آبان 1392
هر جا پا گذاشتی وضو داشته باش..کل ارض کربلا..
پاسخ: ان شا الله... :)


احسان
ساعت21:33---19 آبان 1392
اپم بیا

ali as
ساعت11:08---18 آبان 1392
این موضوع بردگی و اسارت رو همینطوری خواستی بگی ک اگ من نمیدونم بدونم یا دلیل خاصی داشت ؟



این روزا اگ دلت شکست اگ از گوشه ی چشمت اشکی برای حسین افتاد منم بهش بسپار
پاسخ: خونواده داشتن اخبار می دیدن و مزخرفاتی که داشتن به خورد ملت میدادن رو شنیدم!!هه!voa!!! بعد این مسئله اومد تو ذهنم و گفتمش به شما! :) چشم حتما...


Eli joooooooooooon
ساعت22:45---17 آبان 1392
چي بايد بگم؟!
پاسخ: منم نمی دونم!! :)


roshanak
ساعت20:12---17 آبان 1392
اجازه دارم برای این شعر دست بزنم؟

غمش هم به جای خود...
پاسخ: من که دست زدم...تو هم بزن! :)


Reyhane
ساعت18:03---17 آبان 1392


Reyhane
ساعت16:00---17 آبان 1392
يا ربَ الحسين بحق الحسين اشف صدرالحسين بظهور الحجة
پاسخ: :)...ان شا الله...


ali as
ساعت12:44---17 آبان 1392
در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می‌کنند اما برای حسینی که آزاده زندگی کرد٬می‌گریند.



دکتر علی شریعتی
پاسخ: آه...


احسان
ساعت18:27---16 آبان 1392
عالی بود مرسی
پاسخ: خواهش میکنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار استاد فاضل نظری ، ،

تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392 | 13:25 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.