دلتنگی...

خدایاااا...من برف میخوام!! من زمستون میخوام...من میخوام رو یه تپه بزرگ برف...دراز بکشم!گریه

آه...چند ماه دیگه باید صبرکنم؟چند هفته؟؟چند روز؟؟؟ اوووه هنوز کو تا زمستون!!فریاد



نظرات شما عزیزان:

Eli jooooooooon
ساعت22:48---17 آبان 1392
زمستون و تابستون فرقي نداره واسه دل من
پاسخ: بیخیال الی!


bahar
ساعت11:23---17 آبان 1392
من روزا بارونی رو دوست دارم...چون...

معلوم نمیشه منتظر تاکسی هستی یا آواره خیابونا...

بخار تو هوا مال سرماس یا دود سیگار...

روی گونه هات اشک یا قطره های بارون...
پاسخ: :|...دلایل دردناکیست!


Batgirl
ساعت18:59---15 آبان 1392
هی یاد اون روزای برفی افتادم!


چ محشر بود


لینکم کن



پاسخ: هه هه! من نمی دونم چرا یاد اونروز که از رو نیمکت پخش زمین شدم افتادم! :))))
پاسخ: لینک شدی!


ملیکا
ساعت15:56---14 آبان 1392
برف خوبه..ولی سرده! من سرما دوس ندارم

ادم برفی تو حیاط که خرابش کردیم..تکتم که روی زمین پرتش می کردیم
پاسخ: هعی...


roshanak
ساعت22:21---13 آبان 1392
واسه آدم برفی دلتنگ چی...؟!
پاسخ: آدم برفی دلتنگ...صبوری میکنه...


احسان
ساعت23:54---12 آبان 1392
اپم بیا
پاسخ: میام!


ali as
ساعت23:53---12 آبان 1392
وای چه خوشگل مرسی رو دیدم و اسم نویسنده رو خندم گرفت ... حرف زدن پسرا هم دخترونه شده ... نمیدونم شاید حال من خوش نیس دارم بند میکنم
پاسخ: بعههله! :)...بنده خدا حالا یه حرفی زد...!


ali as
ساعت23:51---12 آبان 1392
اگ مینوشتم همه میفهمن این چی میگه توام میفهمیدی /

/ تهش اینه ک نفهمیدی چون دختری
پاسخ: آره...یه حرفایی رو فقط یه مرد میفهمه!(به قول داداشم!)


احسان
ساعت23:15---11 آبان 1392
وای چه خوشگل مرسی
پاسخ: خواهش میکنم...


roshanak
ساعت22:56---11 آبان 1392
دیگه چیزی نمونده...
پاسخ: آه...آدم دلتنگ...براش سخته اینو بفهمه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکس ، ،

تاريخ : شنبه 11 آبان 1392 | 22:37 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.