خداحافظ...

خداحافظ !

خداحافظ پرده نشین ِ محفوظ ِ گریه ها !

خداحافظ عزیز ِ بوسه های معصوم ِ هفت سالگی !

خداحافظ

گـُـلم

خوبم

خواهرم ...

خلاصه ی هر چه همین هوای همیشه ی عصمت !

خداحافظ ای خواهر ِ بی دلیل ِ رفتن ها !

خداحافظ ....

حالا دیدار ِ ما به نمی دانم آن کجای فراموشی !

دیدار ِ ما اصلن به همان حوالی ِ هر چه بادا باد !

دیدار ِ ما و دیدار ِ دیگرانی که ما را ندیده اند !

پس با هر کسی از کسان ِ من

از این ترانه ی محرمانه سخن مگوی !

نمی خواهم آزردگان ِ ساده ی بی شام و بی چراغ

از اندوه اوقات ما با خبر شوند !

قرار ِ ما از همان ابتدای علاقه پیدا بود !

قرار ِ ما به سینه سپردن ِ دریا و ترانه ی تشنگی نبود !

پس بی جهت بهانه میاور

که راه دور و خانه ی ما یکی مانده به آخر دنیاست !

نه !

دیگر فراغی نیست !

حالا بگذار باد بیاید ....

بگذار از قرائت ِ محرمانه ی نامه ها و رویاهامان شاعر شویم !

دیدار ِ ما و دیدار ِ دیگرانی که ما را ندیده اند !

دیدار ِ ما به همان ساعت ِ معلوم ِ دلنشین !

تا دیگر آدمی از یک وداع ساده نگرید !

تا چراغ و شب و اشاره بدانند که دیگر ملالی نیست ...

حالا می دانم سلام مرا به اهل هوای همیشه ی عصمت خواهی رساند !

یادت نرود گــُـلم !

به جای من از صمیم ِ همین زندگی ،

سرا روی چشم به راه مانده گان مرا ببوس !

دیگر ،

سفارشی نیست !

تنها جان ِ تو جان ِ پرنده گان ِ پر بسته ای که دی ماه

به ایوان ِ خانه می آیند !

خداحافظ ...

http://musicsara.persiangig.com/image/tanha-tarin-ashegh/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%DB%8C.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

مهراد
ساعت20:21---24 شهريور 1392
از بعد دیگر فراغی نیست ! قشنگ میشه واقعا...

اما چقدر گنگ مینویسی

من ادبیاتمو همیشه بالای 90 میزنم یا بالای 80

اما واقعا خیلی کنایه یا چمیدونم از این جور چیزا توش داره...
پاسخ: این رو چند نفر دیگه هم بم گفتن...گفتن که فهمیدن نوشته هام براشون سخته...


ملیکــــــا :))
ساعت19:12---18 شهريور 1392
من که هستم
پاسخ: بر منکرش لعنت! :دی


ملیکــــــا :))
ساعت15:23---18 شهريور 1392
کامنتت دریافت شد..

خودت نوشتی دیگه ؟قشنگ بود
پاسخ: نه پس دادم پسرخالم برات نظر بذاره!!!!هه هه! چه عععععععععععععععجب!شما اومدی به وب ما!


ARam
ساعت20:12---15 شهريور 1392
میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد .
پاسخ: تازه اونم شاید!هه!


roshanak
ساعت17:39---15 شهريور 1392
خداحافظی؟
پاسخ: نمیدونم...خل شدم...هیچ شدم...اوجمو گم کردم...دوباره...


roshanak
ساعت17:18---15 شهريور 1392
خواهش می کنم نگین...
پاسخ: چرا؟! باز چیکار کردم؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، ،

تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 | 16:47 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.