برای بارون...بهتره بگم برای تو...

"من تو را در تو جست وجو کردم...نه در آن خوابهای رویایی...در دو دست تو سخت کاویدم...پرشدم...پرشدم ز زیبایی..."

 

"خوشا دردی که درمانش تو باشی...خوشا راهی که پایانش تو باشی..."

 

"تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد...دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی..."

 

"همه غمهای جهان هیچ اثر می نکند...در من از بس که به دیدار عزیزت شادم..."

و...

"تو وقتی هستی اما دوری از من...نه میشه زنده باشم...نه بمیرم..."

 

 



نظرات شما عزیزان:

roshanak
ساعت20:16---23 مرداد 1392
می نکند نه،نمی کند!!!
پاسخ:مطمئنی؟!؟!به جان خودم تو کتابش این جوری نوشته بود!!!


setar zan
ساعت5:14---14 مرداد 1392
نگین عزیز وبلاگت لینک شد
من رو به اسم ܨܓܨღ ஜمــوزیــــکღஜܨܓܨ لینک کن
ممنون بابته توجهت
موفق باشی


ehsan
ساعت1:11---14 مرداد 1392
زیبابود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خاطراتی که هرگز از خاطر نمی روند... ، ،

تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392 | 1:44 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.