گاهی فقط..

+انقد بالائم که نمیتونم حرفی بزنم...

+حسرت جف پاهام واسه صاف واستادن...ببین چیه!با وجدان خودم داستان دارم...

+من دارم ادامه میدم،خودمو بخاطر تو...

+تو خیالم مه نشسته...برفکی میشن تصاویر...

+بیخیال این حوادث...راضیم به تو،به رویا... :)

+ای بابا..من خیلی کارا رو که دوس نداری انجام میدم خداجون... :-شرمنده  :-عصبانی ازخود

 

+اشکامو کی میشمره وقتی که...دستای تو ازگونه هام دوره؟..رفتن،همیشه اختیاری نیست...آدم یه جاهایی رو مجبوره... :(

+ دوست من...باران است...

+چقدخوبه این آهنگ! بعد مدتها یه آهنگ انگلیسی فوق خوب شنیدم...somebody that I used to know

 

پی نوشت: به این پست جملات دیگه ای هم اضافه میشه درآینده احتمالا...



نظرات شما عزیزان:

مهرزاد
ساعت16:57---10 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


ملیکا
ساعت13:53---18 دی 1393
:]
پاسخ: : )


زینب
ساعت21:40---16 دی 1393
قیافه ی من بعد خوندن پستت:

پاسخ: ببند نیشتو...بجز سه تاش...بقیش براتو حداقل گریه داره بدبخ! ;) -_________________-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : دو شنبه 15 دی 1393 | 10:55 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.