جنبش واژه ی زیست\سهراب سپهری...

پشت کاجستان،برف.

برف،یک دسته کلاغ.

جاده یعنی غربت...

باد،آواز،مسافر وکمی میل به خواب.

شاخ پیچک ورسیدن وحیاط...

 

من ودلتنگ، واین شیشه ی خیس...

مینویسم، وفضا...

مینویسم و دودیوار و چندین گنجشک...

 

یک نفر دلتنگ است...

یک نفر میبافد...

یک نفرمیشمرد...

یک نفرمیخواند...

زندگی یعنی:یک سار پرید!

ازچه دلتنگ شدی؟

دلخوشی ها کم نیست:مثلااین خورشید،

کودک پس فردا،

کفتر آن هفته.

 

یک نفر دیشب مرد

وهنوز،نان گندم خوب است.

وهنوز،آب میریزد پایین،اسبها مینوشند.

قطره ها درجریان،

برف بردوش سکوت

وزمان روی ستون فقرات گل یاس.

 

+گاهی چقدر عجیب یک شعر متناسب میشه با حالتون...

 



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت15:36---3 مهر 1393

توي زندگي همه پاييزبامهرشروع ميشه اماپاييززندگي من جايي شروع شدكه مهرتوتموم شد....پاييزت پرازرگبارارزوهاي قشنگ
پاسخ: ممنون...شما؟چرا آدرس نذاشتین؟



maryam
ساعت17:29---27 شهريور 1393
من....سهراب....
پاسخ: ............


شیما
ساعت14:19---14 شهريور 1393
لینک شدی عزیزم
پاسخ: منم لینکتون میکنم... :)


زینب
ساعت20:03---4 شهريور 1393
یک نفر دیشب مرد....
...برف بر دوش سکوت...
هه....
لعنتی!
پاسخ: ...


ملیکا
ساعت14:10---31 مرداد 1393
می دونستی این یکی از شعرایی ه که خیلی دوس دارم ؟! :]

پاسخ: الان فمیدم! :))))))))))


Reyhane
ساعت22:50---30 مرداد 1393
سهراب سهراب سهراب…
پاسخ: صبتی ندارم دربارش!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، ،

تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393 | 17:53 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.