چقدر شمس رو میخوام...چقدر به مولانا حق میدم که انقدر شیفته ومحو شمس بوده...

مرده بُدم،زنده شدم.گریه بُدم،خنده شدم

دولت عشق آمدومن دولت پاینده شدم

گفت که دیوانه نئی،لایق این خانه نئی

رفتم ودیوانه شدم،سلسله بندنده شدم

گفت که سرمست نئی،رو که ازاین دست نئی

رفتم وسرمست شدم وز طرب آکنده شدم

                                                   "مولانا"

+آه...چقدزیباست...وای...شمس...مردگمشده درتاریخ...مرد بزرگ...

+بنظرم بهترین شاعر گذشته ی ایران...مولاناست...البته هنوز خیلی از شاعرای قدیمی رو خوب نمیشناسم...



نظرات شما عزیزان:

roshanak
ساعت22:03---20 بهمن 1392
دیوونه...تو عنوان نوشتی مولانا محو مولانا بوده!
پاسخ: آمممممم...هههههههه!الان درستش میکنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، ،

تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392 | 21:11 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.