امشب رفتم پارک...بی هدف...تنها قدم زدم...و...

قدم میزنم تا که راهی بشم...میدونم یکی چشم به راهه منه...میدونم تو شب های تاریک شهر...چراغ یه جایی هنوز روشنه...قدم میزنم تا یه دنیای خوب...یه بی آسمون که آفتابیه...یه دنیا که تا هست تو شهر من...هوا روشنه آسمون آبیه...از این گوشه ی شهر تا عطره تو...یه راهه که با یک سفرمی رسم...تو این دنیا انگار نزدیکمی...از اینجا به تو زودتر میرسم...به جایی رسیدم که مقصد تویی که مقصد تویی و دل من خوشه...قطاری که راهو میدونه کجاست؟...کدوم خط منو سمت تو می کشه؟...                                        

+واسه منی که طعم خوش قدم زدن باتو...کنار تو رو چشیدم...برام تنها قدم زدن تو پارکی که لبریزخاطره های توست...سخته...و درعین حال شیرین...

+چمنای پارک پر از برگای خشک و ریخته ی درختا بود...دقیقا همون جوری که تو خیلی دوس داری...منم که بودم...هوا هم که محشر بود...فقد خودت کم بودی...البته یادت جوری بامن بود که باحضور خودت فاصله زیادی نداشت... :)

 



نظرات شما عزیزان:

hntaa
ساعت22:44---13 دی 1392
بی خود امید واری.......

میذارت میره..........

دنیا دار گذر است تورا هم مانند دیگری میگذارد و میرود


پاسخ: نمی گذره...حتی اگه بره نمی تونه بگذره ازم... اگر بره هم احساس من فرقی نخواهد کرد...


Batgirl
ساعت0:18---7 آذر 1392
عاقا نامردیه چرا همتون مخاطب خاص دارین جزمن؟؟؟؟
پاسخ: آخه ما یه همچین آدمایی هستیم! :)))))))


ali as
ساعت12:34---5 آذر 1392
خودت نوشتی "فقد خودت کم بودی"



چرا میزنی ؟ دوستت همیشه باشه ) والا
پاسخ: خو مگه طرف خداس که همیشه همه جا باشه باهام؟؟؟!!! گاهی وقتا به یاد هم بودن خوبه دیگه! :)))))


ali as
ساعت23:17---30 آبان 1392
نیومده گذاشته رفته ؟
پاسخ: چرا باید بره؟؟؟!! چرا فکر میکنین رفته؟؟؟!! کجای این نوشته ها گفتم رفته؟؟؟!! نرفته..."دوست"م همیشه هست...


احسان
ساعت16:27---30 آبان 1392
اپم بیا

احسان
ساعت23:39---29 آبان 1392
بیامهمه

Reyhane
ساعت22:55---29 آبان 1392
تنها نشسته ام... اما تنها نیستم... یادت که امان


تنهایی نمی دهد!


واقعا قشنك نوشتي عزيزم


موفق باشي
پاسخ: اون شعره قسمت اولش(نوشته ی بالای عکس!) مال خودم نیست...متن یکی از شعرای رضا یزدانی...
پاسخ: مرسی دوستم... :)


احسان
ساعت22:53---29 آبان 1392
لایک داره مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : چهار شنبه 29 آبان 1392 | 21:36 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.