استاد احمد شاملو

كاش دلتنگی نيز نام ِ كوچكی می داشت...
تا به جان اش می خواندی:
نام ِ كوچكی...
تا به مهر آوازش می دادی ،
همچون مرگ...
كه نام ِ كوچك ِ زندگی ست...

+آه...من زمستون میخوام...برف میخوام...من فصل خودمو میخوام...حالم خوش نیس! سردمه...نه از اون سرماهای خوب زمستون...از اون سرماهای بد حسی افتاده به جونم...



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت15:34---2 آذر 1392
من دلم می خواد برم تو این عکسه... :]
پاسخ: منم خیلی دلم میخواست و میخواد...


احسان
ساعت22:16---9 آبان 1392
عالی بود مرسی
پاسخ: لطف دارین... :)


فاطمه
ساعت22:09---5 آبان 1392
تو هنوزم دیوونه ی زمستونی؟؟؟

هنوزم دیوونه ی قدم زدن تو برفی؟؟؟


پاسخ: بودم...هستم...خواهم بود...روااانیشم! :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار استاد احمد شاملو ، ،

تاريخ : جمعه 3 آبان 1392 | 22:41 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.