متن آهنگ دریا از احسان خواجه امیری(مخاطب خاص! گرچه خودش نمیخونه..)

♫♫♫

من اینجوری نمیتونم یه سدی بین قلب ماست

تو باید غرق شی در من بفهمی کی دلش دریاست

 

من اینجوری نمیتونم تو پای من نمیشینی

تو رو اونقدر بخشیدم بزرگیمو نمی بینی

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم

چقد تنها برم دریا چقد تنهایی برگردم

♫♫♫

من اینجوری دلم خوش نیست شبم با ترس هم مرزه

بهشتم اونورش باشه به این برزخ نمی ارزه

من اینجوری نمیتونم تو اینجایی و من تنهام

دارم میمیرم از بس که نگفتم چی ازت میخوام

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم

چقد تنها برم دریا چقد تنهایی برگردم

♫♫♫



نظرات شما عزیزان:

ملیکــــــا :))
ساعت16:25---20 شهريور 1392
مخاطب خاص..



نمیشه درست کنم واست..!اگه نتت پر سرعته دانلود کن یاهو مسنجر رو تا بقیشو بهت بگم..!



یه چیزی..الان بالای وبت اومده تبلیغ آموزش یاهو مسنجر!ههه!



http://www.yahoo.mahsashop.com/post/2/

ادرسش
پاسخ: باشه سعیمو میکنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392 | 15:50 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.